آموزشگاه و مرکز بازی نارنج و ترنج

آموزش های بازی محور کودک و هنر بزرگسال

آموزشگاه و مرکز بازی نارنج و ترنج

آموزش های بازی محور کودک و هنر بزرگسال

مشخصات بلاگ
آموزشگاه و مرکز بازی نارنج و ترنج

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

 ارایه تاریخچه ویترای توسط استاد گرامی خانم کمیلی

و این هم دوستان هنردوست حاضر در جلسه


در فضای فیسبوک نیز مسابقه ای برگزار کردیم
برای مشاهده مسابقه اینجا کلیک کنید.
نظر شما در مورد پوستر و طراحی و رنگش چیه؟
نظرات شما در پوسترهای بعدی اعمال می شود.

از سال 1391 اولین جرقه برای داشتن بازارچه نوروزی به ذهن ما زده شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه کمک به نیازمندان، توانمند سازی آنها از طریق برگزاری کلاس رایگان در آموزشگاه و سپس فروش آثار برگزیده در بازارچه های آتی و همچنین ایجاد بستری برای هنرمندان جهت معرفی خود و آثار است.

اولین بازارچه

با حضور پر رنگ نوجوانان هنرجوی آموزشگاه و دوستانشان با نشاط فوق العاده ای بر پا شد. این بازارچه به مدت 3 روز و به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار گردید. کلیه امور از قبیل ساخت دست سازهای هنری، دکور، قیمت گذاری و فروش توسط نوجوانان عزیز انجام گردید. سرکار خانم هاجر کمیلی مربی آموزشگاه مدیریت هنری این گروه نوجوانان را بر عهده داشتند. کلیه درآمد حاصل از این بازارچه به انجمن کودکان بد سرپرست برای خرید لباس و اقلام مورد نیاز این کودکان اختصاص پیدا کرد.


دومین بازارچه 

با حضور جمعی از هنرمندان عزیز به مدت یک هفته بسیار تخصصی و خوب از ساعت 10 صبح لغایت 8 شب در تاریخ 17 تا 23 اسفند برگزار گردید. این نمایشگاه با اجرای حاجی فیروز افتتاح و با پخت آش رشته خاتمه یافت. در این بازارچه دوستان ما از مرکز نجوم اصفهان برنامه رصد ماه را در دو شب بر عهده داشتند و درآمد حاصل از این بازارچه به خانواده های سرطانی مرکز سلامت انتخاب، انجمن حمایت از کودکان بدسرپرست و نیازمندان معرفی شده اختصاص یافت. یکی دیگر از برنامه های ویژه این بازارچه برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان گروه انتخاب به منظور برقرار ارتباط و معرفی هنرمندان و ایجاد زمینه همکاری مشترک آموزشگاه با مرکز سلامت انتخاب بود.

گزارش این جلسات در اخبار بازارچه خیریه نوروزی 1392 می باشد.


سومین بازارچه

ان شا الله در ماه شعبان با حضور پر رنگ دوستان هنر و گروه انتخاب به صورت مشترک برگزار خواهد شد.


به امید دیدار شما در این بازارچه ها

در صورت تمایل به همکاری با ما در این بخش با شماره 09392364776 تماس حاصل فرمایید.

به منظور مشاهده رزومه با وضوح بهتر روی آن کلیک نمایید